FAQ
1. Gdzie znajduje się moja przesyłka?
Paczka powinna dotrzeć do Ciebie w ciągu 48h. Jeżeli zamówienie zostało złożone przed godziną 13:00, czas doręczenia liczymy od tego samego dnia, jeśli nie – od następnego.
W przypadku, gdy paczka wciąż nie dotarła, możesz w prosty sposób sprawdzić, co się z nią dzieje - wpisz numer przesyłki w wyszukiwarce GLS
2. Jaki jest mój nr przesyłki?
Twój indywidualny numer przesyłki otrzymujesz w wiadomości potwierdzającej zrealizowanie zamówienia, wysyłanej na adres mailowy (podany przy składaniu zamówienia). Jeżeli wiadomość nie dotarła albo nie ma w niej numeru przesyłki, napisz do nas – wyślemy numer ponownie.
3. Jaki jest czas oczekiwania na skarpetki?
Czas dostarczenia skarpetek przez kuriera wynosi maksymalnie 48 godzin, do tego czasu trzeba jednak doliczyć czas oczekiwania na zaksięgowanie wpłaty. Zamówienia opłacone za pomocą PayU, Paypal oraz Płatnościonline staramy się wysyłać na bieżąco, a zamówienia opłacane przelewem są realizowane dopiero po odnotowaniu płatności (może to potrwać 1-2 dni robocze).
W okresie świątecznym proces oczekiwania na dostarczenie zamówienia jest wydłużony.
4. Podczas płatności internetowych wyskoczył błąd i nie mogę sfinalizować zamówienia. Czy mogę zapłacić tradycyjnym przelewem?
Można opłacić zamówienie za pomocą zwykłego przelewu na konto – w tytule przelewu wpisz nr zamówienia i nazwisko, na jakie było składane.
Numer konta do przelewu: 19 1050 1445 1000 0091 1076 8935
5. Czy dostanę zniżkę przy większym zamówieniu?
Chcesz złożyć większe lub grupowe zamówienie? Napisz do nas: pomoc@skarpetki.sklep.pl . Zobaczymy, co uda się zrobić :)
6. Chcę zwrócić skarpetki. Co muszę zrobić?
Istnieje możliwość zwrotu zakupionych skarpetek w przeciągu 14 dni od momentu ich otrzymania. Warunek: nie mogą nosić śladów użytkowania, a także muszą być w oryginalnym opakowaniu.
Wyślij do nas paczkę na adres:
Dicom s.c. Marin Warzocha, Włodzimierz Fiłatow
Kwiatkowskiego 8
55-011 Siechnice
Pamiętaj:
-Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
-Do paczki dołącz paragon i formularz zwrotu, który można pobrać tu: link
-Nie pokrywamy kosztu przesyłki zwrotnej.
-W ciągu 14 dni od otrzymania Twojej paczki dokonamy zwrotu na konto całej kwoty, którą zapłaciłeś przy zamówieniu.
Nie znalazłeś tu odpowiedzi na swoje pytanie? :) Zawsze możesz śmiało do nas napisać! Na wszystkie wiadomości staramy się odpowiadać do 24h - pomoc@skarpetki.sklep.pl